Minggu, 12 Februari 2012

mie pocari sweat

kan pas hari kamis sekitar tanggal 9-2-2012 aku baru balek sekolah
pas itu tuh dak ado lauk buat makan, jadi nyo aku masak mie bae, jadilah buat nge ganjel perot sebelom mama dateng dan bawa lauk
nak pas makan mie tuh, rasonyo enaakk nian. aku tuh sekalian minum pocari sweat. eh faik mintak pocari sweat itu. jadi aku suruh dio ambek gelas. selagi dio ngambek gelas aku makan dulu si mie tadi. beh mantap nain. mano ujan, dingin, laper, makan mie pedes pedes + anget pakek telok pulokk beh nyamii nian pokoknyo. nah pas faik sudah ngambek gelas, aku tuangkelah pocari tadi, eh dio dak galak dikit, malah dio tuampahke pocari sweat tadi ke mie aku. ya allah, langsong jeret aku. yo pulok lagi lemak lemak makan cak itu. yo ku gebok bae dio tuh. kesel nian. mano baru balek sekolah, hbs ulangan, balek jalan kaki pulok, laper, eh di cak itu ke! nyari masalah dio tuh. yo mienyo aku buangke lah. dan aku ngoceh sepanjangan. bangso nian dasar dio tuh!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar