Minggu, 22 Januari 2012

geografi!!!

ngesaaaaaaaaaaaaaaaaaakkk nian samo pelajarannyo + gurunyo
dan ngapo nak aku, sarah, sm si lebos yang disuruh. lah ngesak krn sekelo pok sm si lebos yang cak ibab ituu. aduuuuuhhh!!! ngesaklah pokoknyo
mano aku blm maju buat tes lisan bapak itu pulok. payo pak galak galak meker. otak kami nih nak dibagi bagi buat yang laen jugo. bkn buat pelajaran kau baee!! oke nak sepinter pinter uwong, kalo otaknyo dibagi bagi, stress jugo pak. galak nanggong nyo? idak kan? mano bapak itu dak galak disalahke. hobinyo nyusai uwong. plaakk rasonyo buat bapak itu.
nah td aku lg ngerjoi tugas dr bapak itu, tahan lah aku mandi pagi dan nyeselaike tugas rumah.
tp pas lg ngrejoi, ternyata ter restart dewek. jadi pas di bukak lagi, ternyata ilang galo
jadinyo ilang galo kan? ai shit nian sumpah!!!
padahal tugasnyo lah selesai galo, tp ilang raso nak nangis ado, tp cak mano? lah terjadi. kalo nangis pun toh tugas nyo dak balek lagi kan?
yosudah apo boleh buat? terpakso ngulang lagi. tulah gara" aku dak seneng sm pelajaran itu dan samo bapak itu.
dan karena lah suntuh ngebahas pelajaran bapak itu teros, jadi aku bukak blog. dan dak ado imajinasi jugo akrena lah suntuk nian. haduuuhhh
liatlah hari rabu selesai apo idak tugas itu. babsbabsbabs!!!!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar