Minggu, 11 Desember 2011

takuuut


Nah jadi, pas balek les tuh aku disuruh naek bis. Tantangan sih. Yo walaupun biaso naek bis, tp dk dewekan jugo kali. Biasonyo naek sm mama, kawan, keluargo lah pokoknyo. Nah ini dewekan nian. Mano dari veteran nak toron di satria. Haduuuhh naeknyo sih enak, tp aku mekeri gek pas toronnyo itu nah. Pertamo, nak ngomong stop nyo ck mn? Masak jeret-jeret? Ck dipasar bae. Kato inayah ketok bae kaconyo pakek duet receh. Tp kesannyo ck m nee? Yoo cak itu lah.  Keduo, takotnyo pas aku blm nginjak tanah, bis nyo lah be jalan. Gek teseret pulok aku. Woo pokoknyo sepanjang jalan tuh, aku mekeri itu. Ternyata, di tengah jalan wak iyen tuh naek bis yg sm. Krn dio nak ngosok baju dirumah aku. Beeee rasonyo seneng nian. Jadi pekeran yang menhantui aku td ilang deh *dlm bahaso menghantui. Daaaan akhernyo sampe jugo. Aku tenang deh. Yang awalnyo bakalan jalan kaki dari satria dewekan, sekarang ado kwn. Asiiiiik `ʃƪ) .Aku beruntung nian sih hari itu. Hehehe

Tidak ada komentar:

Posting Komentar